Страницы

понедельник, 12 января 2015 г.

Shaker card "Only for you" \\ Открытка с шейкером "Только тебе"

Привет! Доброго рабочего утра!)
Сегодня будет еще одна валентинка, на этот раз с баночкой-шейкером. Я не знаю точно, но мне кажется, что эта идея очень популярная и стара как мир, но я дошла до нее сама:))

Hello!
It's my first shaker card and I really love it!))


Это первая моя открытка с шейкером. Сама не знаю как это мода на них прошла мимо меня)
Внутри сердечки из фетра покрашенного акварелью и мини-паеточки)

There're felt hearts and sequins inside the shaker.



Изнутри открытка украшена ажурным штампом.


Удачного дня! Пока♥

This card is for Simon Says Something New:

And for CAS-ual Fridays:


Thank you!
Good bye!♥

6 комментариев:

  1. Beautiful shaker card!! Great design!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ОтветитьУдалить
  2. Oh, this is sooo sweet! Thanks for joining us at CAS-ual Fridays!

    ОтветитьУдалить
  3. I love this! So adorable. =) Thanks for joining us at CAS-ual Fridays!

    ОтветитьУдалить
  4. Such a sweet shaker card! Love the felt hearts! Thanks for playing along with CAS-ual Fridays!

    ОтветитьУдалить